Pages

Monday, August 12, 2013

මා කාගේවත් සිහින බිඳින්නේ නැත.

මා පැතූ ලෝකයක් හෝ සුන්දර යමක් වේ නම් ඒ සියල්ල ම පැවතියේ මාගේ සිහිනයක් තුළ පමණි.

ඒ නිසා ම මගේ එකම විනෝදාංශය වූයේ ද සිහින දැකීමයි.කිසිම දිනයක ඒ සිහින යථාර්ථයක් නොවනා බව දන්නාමුත් මම දිගින් දිගට ම සිහින වියමි.

ඒ සිහින තුළ ඇවිද ඒවායේ සුන්දරත්වය විඳගනිමි.මන්ද පියවි ලෝකය තුළ පවතින කර්කශ,ක්‍රෑර බව ඒ සිහින තුළ මා හට හමු නොවේ.

සාමකාමී සොබාදහමක් සමඟ සිහින තුළ ජීවත් වන මා හට සැබෑ ලෝකය සැබැවින් ම පීඩාකාරීය. ඒ පීඩාකාරී ලෝකය තුළ මා නැමති ජීවියා විඳින දුක් ද අපමණය.

විටෙක නිරපරාදේ බැණුම්, චෝදනා, සැක කිරීම් වලට ද මා භාජනය වන්නේ ඒ නිසාය. මාගේ නිහඬ බව ඇතැමුන් තේරුම් ගන්නේ වැරදි ලෙසටය.

ඒ නිසා ම ඔවුන් මා දෙස වපර ඇසින් බලා නොයෙකුත් දෑ කියනා බව මම දනිමි.එහෙත් මා මේ වියමන් කරන සිහින වලින් මිදී මට කළ හැකි කිසිවක් මෙහි නැත.

මාගේ සිහින රජ කරවන්නට තරම් හැකියාවක් ද මට නැත.නමුත් මගේ සිහින ලෝක තුළ මා ගෙවනා නිදහස් සාමකාමී ජීවිතය භෞතික ලෝකයට කොහෙත් ම නොගැළපෙන්නේ පෙර කී ලෙස සමාජය මා දෙස වපර ඇසින් බැලීම නිසාය.

නමුත් මා ඉන් කම්පා නොවන්නේ තවදුරටත් මට සිහින වියන්නට තරම් යහපත් මානසිකත්වයක් පවතින නිසාය.

කවුරු කෙසේ මොනවා කීවත් මා සිහින වියමන නවත්වන්නේ නැත. මන්ද මාගේ කුඩා ලෝකය තුළ ඇති එකම සතුට එය පමණක් වන නිසාය.

අවාසනාවකට මා වියනා සෑම සිහිනයක් ම විෂ කටු තුඩු වලින් ඇන විනාශ කරන්නට සියලු දෙනා බලා සිටීම මට ඇති කරවන්නේ කලකිරීමකි. මා කාගේවත් සිහින බිඳින්නේ නැත.එහෙත් සියලු දෙනා එක්ව මගේ සිහින බිඳ දමන්නේ මන්ද?මේ පැනයට පිළිතුරු කෙතෙක් සෙවුව ද තව වනතුරුත් එය මට හමුනොවීම පුදුමයකි.

බාහිරින් එල්ල වන වාරණ තර්ජනවලින් මා වියනා සිහින කිසිවකුටත් වැළැක්විය නොහැකි බව ඒ කිසිවෙක් තේරුම් නොගැනිම මට වේදනාවකි.

එහෙත් සියලු දෙනා එක්ව බිඳ දමන ලද නැවත ප්‍රතිනිර්මාණය කළ නොහැකි බොහෝමයක් සිහිනවලට දැන් එක්ව ඇත්තේ අඳුරු පැල්ලම්ය. මා කෙසේ එවැනි අඳුරු පැල්ලම් වැකුණු සිහිනයක් යළි වර්ණ ගන්වන්නේ ද...? තැනින් තැන යන්තමින් දැල්වෙන පහන් කණු නැතුවා ම නොවේ.

ඒ පහන් කණු දල්වනු ලැබ ඇත්තේ මා විසින් හඳුනා ගන්නා ලද සැබෑ මිනිසුන් ය.ඔවුන්ට මගේ ඒ අඳුරුව ගිය සිහිනවලට නිකමට හෝ අලෝකයක් වන්නට සිතෙන්නට ඇත්තේ මා ද ඔවුන් මෙන් සිහින වියනා බව ඔවුන් දන්නා නිසා වන්නට ඇත.

මා දැන් ගෙවන්නේ ද්විත්ව පෞරුෂයක් හිමි ජීවිතයකි.භෞතික ලෝකය ද එසේත් නැතිනම් සිහින ලෝකය ද යන්න මා තෝරා ගත යුතුය. නමුත් මා සිහිනවලින් මිදෙන්නට අකමැතිය. නිදහස හා සතුට විඳගන්නේ කාලයක් පුරා සැලසුම් කොට වියන ලද සිහිනයකදී පමණි. ඉතිං...තව දුරටත් මගේ සිහින වියන්න මට ඉඩ දෙන්න.මන්ද මා වැන්නෙකුට කළ හැකි එකම දෑ එය පමණක් වන නිසාය.