Pages

Friday, August 09, 2013

ඉතා දුලබ රෝගයකින් ඔහු පෙළුණත්, අපි දෙදෙනා සාමාන්‍ය පෙම්වතුන් යුවලක් විතරයි.

එංගලන්තයේ ලන්ඩන් නුවර පදිංචිව සිටින 24 හැවිරිදි ඇගේ පෙම්වතා වන්නේ ආබාධිත පාපැදි තර`ගකරුවෙකු වන 23 හැවිරිදි ටොම් ස්ටැනිෆොර්ඕ ය. ටොම් ස්ටැනිෆොර්ඕ මස් පිඬු වර්ධනය නොවන රෝගයකින් පෙළේ. එලෙසම කන් ඇසීමේ අඩුවක් ද තිබේ. ඔහුගේ වයසේ වෙනත් පුද්ගලයන්ට සාපේක්ෂව ඔහුගේ මස් පිඬු වර්ධනය වී ඇත්තේ සීයට 40ක ප‍්‍රමාණයකින් පමණය.

ටොම් හා ඇලිස් එකිනෙක හඳුනාගෙන ඇත්තේ අන්තර්ජාලය ඔස්සේය.

’’අපි දෙන්නා චැට් කරද්දී ටොම් මට එයාගේ සැබෑ තත්ත්වය ස්වරූපය කිව්වා... පළමු හමුවීමේ දී අපි දෙන්නා

අවන්හලකින් ආහාර වේලක් ගන්න ගමන් කතා බහ කළා.. එදා දවස සාමාන්‍ය යුවලක් මුණ ගැහුණ දවසක් වගේම තමයි.. ඔහුගේ ස්වරූපයවත්, රෝගී තත්ත්වයවත් මාව අපහසුවට පත් කළේ නෑ..’’’

ඔවුන් දෙදෙනා මේ වන විට ලන්ඩන් නුවර එක්ව වාසය කරති. නයිට් ක්ලබ් යෑම, රාතී‍්‍ර බීම සාදවලට සහභාගී වීම ඔවුන් දෙදෙනාගේ ජීවිතය තුළ නැත.

‘‘මගේ තත්ත්වෙත් එකක් ගොඩක් වෙලා එක තැන හිටගෙන ඉන්න බෑ.. ඇවිදින්න, ක්ලබ් යන්න මගේ වැඩි කැමැත්තකුත් නෑ. අනික වෘත්තීමය මලල කී‍්‍රඩකයෙක් වශයෙන් මම උත්සහ කරන්නේ මගේ සෞඛ්‍යය රැුකගන්න විතරයි..’’’ ටොම් පවසනවා.

ටොම්ට සාමාන්‍ය අයෙකු වශයෙන් ජීවත්වීමට ඇලිස්ගෙන් ඔහුට ලබන්නේ විශාල උදව්වකි. ඇලිස්ගේ ආදරයෙන්, ඇලිස්ගේ උදව්වෙන් ටොම් ආදරණීය සැහැල්ලූ සාමාන්‍ය ජීවිතයක් ගෙවමින් සිටිනවා.