Pages

Tuesday, July 14, 2020

ඒක පාර්ෂවික ප්‍රේම කථාවක, සත්‍ය අත්දැකීම - Lost 1982



Staring at the moon so blue
තරු දිළිසෙනවා හඳත් එක්ක, හරිම ලස්සනට
Turning all my thoughts to you
මගේ සිතුවිලි හැරෙනවා ඔයා දිහාවට
I was without hopes or dreams
මම හිටියේ කිසි ම බලාපොරොත්තුවක් වත්, හීනයක් වත් නැතුව
I tried to dull an inner scream
මං උස්සහ කළා නොපැහැදිලි විදිහට කෑ ගහන්න
But you saw me through
එත් ඔයා මාව ඇතුළාන්තයෙන් ම දැක්කා.........
Walking on a path of air
මම ඇවිදිනවා සුළඟින් හැඳුණු මාවතක
See your faces everywhere
මට පේනවා ඔයාගෙ මුණ, හැමතැනම..........
As you melt this heart of stone
ඔයා මගේ ගලක් වගේ හදවත මොළොක් කළා.........
You take my hand to guide me home
ඔයා මගේ අත ගත්තා මාව ගෙදරට එක්කන් එන්න........
And now I'm in love
ඉතින් දැන් මං ආදරේ කරන්න පටන් අරන්..........
You took my heart away 
ඔයා මගේ හදවත වෙන පැත්තකට ගත්තා
When my whole world was gray
ඒ මගෙ මුළු ලෝකෙම අළු පාට වෙලා තිබුණු වෙලාවක
You gave me everything
ඔයා මට හැමදේම දුන්ණා
And a little bit more
හැමදේටම වැඩියෙන්
And when it's cold at night
ඒ වගේම රෑට සීතල දැනෙනකොට
And you sleep by my side
ඔයා මගේ පැත්තක නිදාගෙන ඉන්නවා.....
You become the meaning of my life
ඒකයි මං කියන්නේ, ඔයා මගේ ජීවිතේ, අර්ථය බවට පත් වෙලා.......